Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:33:17+01:00
Za : Poświęcenie się dla innych daje nam wiele satysfakcji
Poświęcenie się dla innych, pozwala nam być lepszymi ludźmi
Poświęcanie się dla innych, uczy nas poświęcenia
Poświęcanie się dla innych, może zaowocować wdzięcznością tych ludzi

Przeciw : Nie warto poświęcać się dla innych, ponieważ mogą tego nie doceniać
Nie warto poświęcać się dla innych, ponieważ nie mamy nic z tego
Nie warto poświęcać się dla innych, ponieważ dla nas nikt się nie poświęca
53 3 53
2010-02-22T20:34:30+01:00
Zależy jak się na to patrzy. Z jednej strony warto się poswiecac dla innych poniewaz, mam dobry uczynek, mamy satysfakcje z tego co zrobilismy. Z drugiej zas strony nie warto poniewaz, osoba dla ktorej sie poswiecilismy nie docenia tego co dla niej zrobilismy.
37 2 37
2010-02-22T20:39:27+01:00
Myślę że warto jest poświęcać się dla innych, ale trzeba pamiętać o swoich potrzebach. Zalety to np. możemy naprawdę pomóc i innej osobie, uszczęśliwić tę osobę, zrobić coś dobrego, mieć potem satysfakcje. Niestety są też wady poświęcania się dla innych np. ktoś może nas zranić, zadrwić sobie z nas albo możemy zapomnieć o własnych potrzebach.
Mam nadzieję, że pomogłam. Proszę o naj.
34 4 34