Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:34:08+01:00
Z roztworu nasyconego do roztworu nienasyconego:
- dodać rozpuszczalnik
- podwyższyć temperaturę
z roztworu nienasyconego na roztwór nasycony:
- dodać substancję
- obniżyć temperaturę
- odparować rozpuszczalnik
13 4 13
2010-02-22T20:36:11+01:00
Aby roztwór nasycony stał się roztworem nienasyconym trzeba dodać do niego wody.

A do nienasyconego trzeba dodać odpowiednią ilość substancji rozpuszczanej.
3 3 3