Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:37:03+01:00
Dane:
45cmx45cmx50cm

45cmx45cm <-- zakladam, ze to "podloga" wiec

0,45*0,45 = 0,2025m2

4 sciany boczne to
45x50 = 0,225*4 (bo 4 sciany) = 0,9m2

0,9 + 0,2025= 1,1025m2 czyli okolo 1,1m2
2010-02-22T20:38:06+01:00
2×45cm+2×45cm+50cm=230cm² tak mi się wydaję
2010-02-22T20:47:47+01:00
Trzeba obliczyć pole całkowite, czyli:

P1-podłoga, P2-ściana


P całkowite=P1+4*P2=0.45*45+4*(0.45*0.5)=1,1025 (m²)

Odp: Sklejki powinno być dokładnie 1,1025 m².

Zadanie rzetelnie i dobrze wykonane, załączyłem do niego bogaty opis...dlatego liczę na naj....