Odpowiedzi

2010-02-22T20:33:16+01:00
Długość to odległość punktu od południka 0 stopni a szerokość to odl od równika
1 5 1
2010-02-22T20:33:28+01:00
Z boku atlasu globusa masz rownolezniki i połodniki tam masz podane cyfry najpierw czytaj z polodnokow potem z rownoleznikow
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:34:07+01:00
Długość geograficzna odczytujemy z południków, ale jego wartości podane są na równoleżnikach.Szerokość z równoleżników, ale wartosci sa podane na południkach.
1 5 1