Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:46:02+01:00
Do 1 zadania:
1.wodno-kanalizacyjna
2.elektryczna
3.gazowa
4.centralnego ogrzewania
5.odgromowa
6.telefoniczna

1) zapewnia odprowadzanie nieczystości w postaci płynów (ścieków) z obiektu a dokładnie urządzeń je wytwarzających (zlew, wc, maszyny).
2) zapewnia stały dopływ energii elektrycznej do obiektu i urządzeń ją używających.
3) zapewnia stały dopływ paliwa (gazu ziemnego) do obiektu i urządzeń go używających.
4) zapewnia utrzymywanie odpowiedniej temperatury w obiekcie w zależności od potrzeb.
5) zapewnia ochronę obiektu przed skutkami wyładowań elektrycznych podczas burzy.
6) zapewnia komunikację za pomocą końcowych urządzeń telefonicznych z zewnętrzną siecią.

Do 2 zadania:
Burj Dubai, czyli Wieża Dubaju, to najwyższa budowla na świecie. Ma ok. 825 metrów wysokości.

Nie wiem czy o to ci chodziło w 2 zadaniu ale sie starałem wiec lpis daj punkciki. Pozdrawiam
2010-02-22T20:50:59+01:00
Instalacje domowe...
wodna i kanalizacyjna-
elektryczna
gazowa
telefoniczna
wentylacyjna i klimatyzacyjna


najwyższy budynek na świecie:
Burdż Chalifa Dubaj 828 m