Odpowiedzi

2010-02-22T20:37:07+01:00
5²⁵ * 25 ⁵⁰=5²⁵ *(5²)⁵⁰=5²⁵*5¹⁰⁰=5²⁵⁺¹⁰⁰=5¹²⁵

Odp.C
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:37:27+01:00
Liczba 5 do potęgi 25 * 25 do potęgi 50 jest równa:
a) 5 do potęgi 75 b) 125 do potęgi 1250 c) 5 do potęgi 125 d) 25 do potęgi 50


5²⁵ * 25⁵⁰ = 5²⁵ * (5²)⁵⁰= 5²⁵ * 5¹⁰⁰= 5 ¹²⁵
Gdy mnozysz potęgi o tych samych podstawach wykladniki sie dodaje :)

czyli odp c)
3 3 3