Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:40:50+01:00
ZAKAZY:
Was nicht schwören.
Don't mess.
Don't read meine Korrespondenz.


NAKAZY
Lächeln.
Hang alles auf der Website ..
Geben Sie nicht ohne Erlaubnis.

A tu po polsku
NIe przeklinaj.
Nie bałagań.
NIe czytaj moich korespondencji.


Uśmiechaj się.
Odkładaj wszystko na miejsce..
Nie wchodź bez pozwolenia.
6 2 6
2010-02-22T21:06:56+01:00
NAKAZY
Du sollst die Hausschue anziehen.- prosze zakładać kapcie
Du sollst in die Tür klopfen.- prosze pukać do drzwi
Du sollst Ordnung lassen.- prosze zostawić porządek (po sobie)

ZAKAZY
Du darfst nicht rauchen - nie wolno palić
Du darfst nicht schreien- nie wolno krzyczeć
Du darfst nicht ohne Erlaubnis einkommen -nie możesz wchodzić bez pozwolenia
2 5 2