1.kierowca prowadzi samochod ktory zluzywajac1 litr benzyny moze przejechac 12km autostrada lub 9km ulicami miasta. podczas ostatniego weekendu przejechal 348km i zluzyl 35 litrow benzyny . oblicz ile litrow benzyny zluzyl na jazde w miescie ?

Uklad równan

2

Odpowiedzi

2010-02-22T20:43:02+01:00
Nie wyszło mi coś ;d
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:43:22+01:00
1l-12 km-autostrada
348;12=29 l zużytych

1l-9 km -ulice
348;9=ok.39 l zużytych

29+39=68 l

Odp.Kierowca zużył około 68 l benzyny.
a. Kierowca zużył około 29 l benzyny jadąc na autostradzie ,a jadąc ulicami przez miasto zużył ok.39 l benzyny.
1 5 1