Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T13:44:39+02:00
M=(x+1)p-3x , x
m=(x+1)p-3x
m=xp+p-3x
m-p=x(p-3) /:(p-3)
m-p/p-3=x


a=xk+yk , k
a=xk+yk
a=k(x+y) /:(x+y)
a/(x+y)=k


b=2k-ak , k
b=2k-ak
b=k(2-a) /:(2-a)
b/(2-a)=k

i=(k+1)b+2k , k
i=(k+1)b+2k
i=kb+b+2k
i-b=k(b+2) /:(b+2)
i-b/(b+2)=k
2009-10-16T14:22:04+02:00
Pierwszy przykład x= w liczniku 1-m/p a w mianowniku 3/p-1 znak / to kreska ułamkowa drugi przykład k= w liczniku a w mianowniku x+y trzeci przykład k= w liczniku b a w mianowniku 2-a czwarty k= w liczniku i-b a w mianowniku b+2 pozdrawiam