Odpowiedzi

2010-02-22T20:40:40+01:00
Dane:
P=?

m=100 kg
t= 2 s
h=s= 2 m

P= W/t
W=Ep
Ep= m*g*h
W= 100 kg * 2s *10 m/s2
W= 2000 J
P = 2000 :2 s
P= 1000 W

prosze o naj:P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:41:52+01:00
M=100kg
h=2m
t=2s
P=? (P to moc)


P=W/t

W=F*h
F=m*g

więc F=100kg*10m/s²=1000N
W=1000N*2m=2000J

P=W/t=2000J/2s=1000W i to jest nasza odpowiedź, moc wynosi 1000watów
2010-02-22T20:44:01+01:00
P(pęd) = 100 kg* 10m/s
P = 1000W