Znowu mam problem z wnioskiem ;(
___________________________________________________________

Problem badawczy: Zmiana obwodu klatki piersiowej w czasie oddychania.

Wynik: Z powietrzem w płucach - 79 cm , a bez powietrza (czyli normalni) - 75 cm .


Wniosek: ???????
nie wiem to ma byc do problemu badawczego tak jakby odpowiedź że czemu się tak dzieje plis pomóżcie nie mam pojęcia a to na jutro !!!

2

Odpowiedzi

2010-02-22T20:45:42+01:00
Dlatego że kiedy mamy powietrze w płucach ich obientość się zwiększa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:46:25+01:00
Dzieje się tak ponieważ w płucach brak powietrza i przez to klatka piersiowa opada w dół. Gdy znów zaczerpniemy powietrza ponownie podniesie się ona w górę i tak w kółko :)