Odpowiedzi

2010-02-22T20:43:49+01:00
Po tym jak bogusław strzelił mu w twarz z pistoletu opiekowali się nim w chacie leśnej i jak kuklinowski go przypiekał to go odbili
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:46:14+01:00
Hej;D
Pierwszy raz uratowali mu zycie w puszczy.
Drugi raz mieli mu okazjie pomoc podaczas oblezenia klasztoru na jasnej gorze
gdy stal sie zakladnikiem kuklinowskiego.
Trzeci raz zaslonili go w gorach podczas przeprawy z krolem kazimierzem
w gorach.

Mam nadzieje ze pomoglaM ;D
Pozdr:*