Odpowiedzi

2010-02-22T21:40:47+01:00
O ile rozumiem to ma być dedykacja na książkę...

Można coś w stylu- Heroizm, honor, patriotyzm i wielkie zwycięstwa to rzecz najcenniejsza, te wielkie dzieła pokazują najpiękniejsze momenty naszej historii
Albo jakiś fajny cytat- "Zawszem mówił, że gorzałka jeno tęgiej głowie służy" Zagłoba
2010-02-22T21:43:32+01:00
Daję ci w prezencie trylogię H. Sienkiewicza, choć wiem, że nie lubisz czytać. Książka ta towarzyszyła mi, kiedy znalazłam się na zakręcie. Pomogła mi przezwyciężyć własny lęk przed działaniem, tak jak Polacy pokonali wrogów. Niech i dla ciebie będzie podporą w trudnej chwili.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:44:13+01:00
Drogi/a ...... niedawno dostałem książkę W Pustyni Puszczy na początku myślałem że będzie głupia i nie mam co czytać a ty wiesz jak ja nie lubię czytać . Okazało się że czytanie nie jest takie złe . Dowiedziałem się że dostałeś książkę Ogniem i Mieczem ja ją już czytałem i chcę Cię zachęcić do przeczytania jej . Jest bardzo fajna .
Pozdrawiam .......
1 1 1