Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:53:07+01:00
A) -(2x-1)=4
2x + 1 = 4 | -1
2x = 3 | :2
x = 1,5

b)2(x+1)=x
2x +2 = x | -2x
2 = -x | *(-1)
x = -2

c)2t-(3t+1)=6
2t - 3t - 1 = 6 | +1
-t = 7 | *(-1)
t = -7

d)-(4+x)=2(3-x)
-4 - x = 6 - 2x | + 2x + 4
x = 10

e)3(y+6)-y=2(y+9)
3y + 18 - y = 2y + 18 | - 18 - 2y
0 = 0

f)(x-7)-2(3x+5)+3 zamiast tego + miało być =? ja tak rozwiąze...
x - 7 - 6x - 10 = 3 | + 17
- 5x = - 14 | : (-5)
x = 2,8

z)x+2x+(x+9) a gdzie znak =? tak to nie umiem rozwiązać sorka...
n)y+2y-5+(11-y)
2010-02-22T20:53:29+01:00
A) -(2x-1)=4
-2x+1=4
-2x=3/ (-2)
x=-1½

b)2(x+1)=x
2x+2=x
2x-x=-2
x=-2

c)2t-(3t+1)=6
2t-3t-1=6
-t=7
t=-7

d)-(4+x)=2(3-x)
-4-x=6-2x
-4-6=x-2x
-10=-x
x=10

e)3(y+6)-y=2(y+9)
3y+18-y=2y+18
3y-y-2y=-18+18
0=0

f)(x-7)-2(3x+5)+3 NIE WIEM GDZIE TU JEST ZNAK RÓWNOŚCI
z)x+2x+(x+9)
n)y+2y-5+(11-y)