Odpowiedzi

2010-02-22T20:57:47+01:00
1.stekowce - dziobak , kolczatka, prakolczatka ,
2.Torbacze - kangury , koala , oposy
3.łożyskowce - nutria , ryjówki , kret , suseł , leniwiec , lemur
4. gady - krokodyle , jaszczurki , żółwie , węże
5.pataki - kakadu , emu , kazaury , czerwonki , mjodojady , srokacze ... tylko tyle wiedziałem mam nadzieje że chociaż trochę pomogłem ;)
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:04:01+01:00
-stekowce(6 przykłady) z tego co wiem to na świecie żyją tylko 4 stekowce
Dziobak, kolczatka
-torbacze(6 przykłady)
Koala, wombat tasmański, Jamraj zloty, numbat, diabeł tasmański, opos australijski, lotopałanki, oposy karłowate i kangury
-łożyskowce(6 przykłady)
nietoperz, dingo, waleń, orka, delfin krótkogłowy, diugoń,
-gady(6 przykłady)
Krokodyl różańcowy, żółw zielony, gekon, waran, scynka, tajpan australijski, płatonogi
-Ptaki(6 przykłady)
Emu, kazuary, kakadu różowa, Łabędź czarny, Lirogon, Altannik, Kapodziób, Lorysa górska
8 3 8