Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T20:51:36+01:00
Poprzez "Każdy z nas jest Odysem, Co wraca do swej Itaki" rozumiem to, że każdy człowiek który wyjerzdza z swojego domu, lub państwa po to aby zarobić na pieniądze albo na wojne ( w tym przypadku żołnierz) wraca do swojego domu tak jak Odys wrócił do rodzinnej Itaki.
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:51:55+01:00
Każdy z nas i tak wraca do miejsca w którym się urodził, tęskni do niego, bo jest związany z tamtym miejscem jakimiś uczuciami, itp.
Każdy kocha swoją 'kolebkę życia'.
16 3 16
2010-02-22T20:54:37+01:00
My pisaliśmy na lekcji tak: najważniejsze w życiu człowieka jest dążenie do wytyczonego sobie celu. Nie należy się zniechęcać chwilowymi niepowodzeniami. Musimy pokonywać trudności . Najważniejsze by się nie poddać.
19 4 19