Odpowiedzi

2010-02-22T21:04:54+01:00
Szowinizm głosi solidarność wobec właśnego narodu, a wobec mniejszości narodowych i innych narodów nakazuje przyjmować wrogą postawę, a patriotyzm charatkeryzuje się miłością i poszanowaniem własnej ojczyzny, a w razie ewentualności walką za nią.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:09:55+01:00
Szowinizm- na ogół skrajna postać nacjonalizmu

Patriotyzm- postawa szacunku, umiłowania i oddania własnej ojczyżnie oraz chęć ponoszenia za nią ofiar. To stawianie dobra ojczyzny ponad własne.
9 4 9
2010-02-22T21:12:30+01:00
Patriotyzm- jest to bezgraniczna wierność Ojczyźnie. poświęcanie się dla Ojczyzny podtrzymywanie tradycji kultury. A wobec mniejszości narodowych i innych kultur poszanowanie.
szowinizm- zada aby wszystkie grupy społeczne danego
narodu głosiły solidarność. a wobec mniejszości narodowych i innych narodów wroga postawę.



5 3 5