Odpowiedzi

2010-02-22T21:06:21+01:00
34515kWh-34295kWh=220kWh
220kWh*0,4zł/kWh=88zł
Za zużytą energię należy zapłacić 88zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:10:00+01:00
10 maja licznik elektryczny wskazał 34 295 kWh, a 10 czerwca wskazał 34 515 kWh.Ile energii zużyto w ciągu tego miesiąca i ile zapłacisz za energię jeśli płacimy średnio 0,4 zł/kWh.

34 515 kWh-34 295 kWh=220kWh=220000Wh

220kWh*0,4 zł/kWh=88zł

P=W/t

od 10 maja do 10 czerwca upłyneło 31dni czyli 744h

P=220000Wh/744h=295,7W=0,2957kW
2010-02-22T21:14:04+01:00