Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:05:24+01:00
OGROMNY. Już tłumaczę:
-opracowanie maszyny deszyfrującej enigma (przez polskich matematyków) przyczyniło się do zakończenia wojny (odczytywano hitlerowskie rozkazy)
-opracowanie bomby atomowej przez Amerykanów (razem z pomocą Einsteina) przyczyniło się do zabicia dużej liczby ludności (Hiroszima, Nagasaki)
-nowsze modele czołgów były skuteczniejsze
2 5 2
2010-02-22T21:08:38+01:00
Dzieki zdobyciom technicznym wojna przebiegala sprawniej i skuteczniej. Napady byly i z powietrza i spod wody oraz po ziemi.Dzieki temu kraj, ktory posiadal wieksza ilosc samolotow, statkow i czolgow mial przewage.
1 4 1
2010-02-22T21:19:44+01:00
Ogółem dzięki zdobyczom technicznym wojna była zaraz bardziej bezpieczna i bardziej zabójcza . Wojsko zmodyfikowano tak aby walki odbywały sie na odległość co z jednej strony wpłynęło korzystnie dla strony która posiadała większą ilość broni palnej , lecz śmiertelnie dla strony której ów broni nie posiadała . Niektóre z wynalazków powstałych na przełomie II wojny światowej były pomysłem na stworzenie bardziej zmodyfikowanej broni XXI wieku.
1 2 1