Muszę ułożyć na informatykę wierszyk/opowiadanie, którego WSZYSTKIE słowa zaczynają się na tę samą literę. Litera jest mi obojętna, byleby był wierszyk/opowiadanie (jeśli wierszyk może być rymowany - ale nie musi). Oczywiście, mogą występować takie słowa jak: się, bo, i, oraz, czy, ale (jednak za to obniża ocenę, ale trudno). Podaję przykład:

Pani Patrycja i pan Paweł poszli przejść się po parku.

Tylko musi być dużo, dużo dłuższe.
Pilne[!]. Z góry dzięki ;).

2

Odpowiedzi

2009-10-16T14:14:48+02:00
Powiem panu, proszę pana po pewnym piątku przyjechałem pół polski.
pozwiedzałem płock, pcim, pomorze.ale ponieważ przechodziłem pod parasolem pośpieszyłem z powrotem
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-16T15:39:31+02:00
Weszła wyniośle wypełniona wiarą.
Wyglądała wyjątkowo:
Wysoka, wrażliwa, wzruszająca.

Wyobrażała wszechpotężną Wenus.
Wyrażała Wieczność.

Wymieniliśmy wzrok wypełniony wyznaniem.
Wspólnym wtajemniczeniem.
Wspaniałym wstydem.

Wyczuła winę, więc włożyła woal.
Wbrew woli wolno wstała.
Wysunęła walizeczkę, wstrzymując wdech…

Wyszła,
Wyrzucając wszystkie wspomnienia.


Westchnąłem...
3 5 3