Odpowiedzi

2010-02-22T21:06:43+01:00
Proces, w czasie którego dochodzi do dyfuzji gazów i ich wymiany pomiędzy całym organizmem a jego otoczeniem (wymiana gazowa zewnętrzna) oraz pomiędzy płynami ustrojowymi a tkankami (wymiana gazowa wewnętrzna).
46 3 46
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:07:26+01:00
WYMIANA GAZOWA-jest to moment, w czasie którego dochodzi do dyfuzji gazów i ich wymiany.

Licze na najlepsze:).

73 3 73