Zadanie z niemieckiego ;(
Zostałaś zaproszona na urodziny do kolegi z Heidelburgu.W czasie rozmowy telefonicznej :
-podziękuj za zaproszenie
-zapytaj o dokadny czas i miejsce przyjęcia
-potwierdź swoją obecność na przyjęciu .

Albo

Koleżanka proponuje pójście do kina
-odrzuć propozycje koleżanki
-zaproponuj inną forme spędzenia czasu
-przekonaj,że twoja propozycja jest lepsza

prosze pomóżcie :( ja tego nie umiem bo dopiero pierwszy rok sie ucze niemieckiego.. ;(

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:25:45+01:00
Sehr vielen Dank für die Einladung. Ich bin froh, dass Sie besucht haben. Aber sagen Sie mir, wann die Party beginnt? Geben Sie die genaue Adresse. Sicherlich kommen. Nochmals vielen Dank für Ihre Einladung. Tu wstaw swój podpis.
2010-02-22T21:26:46+01:00
- Ich dande Dir für die Einladung. dziękuje za zaproszenie
-Wann und wo soll die Geburtsatgsparty sein? gdzie i kiedy bedzie to przyjęcie urodzinowe?
-Ich komme bestimmt. Przyjde na pewno;-)
1 1 1