Ponumeruj to od 1 do 5 czyli inaczej ułóż chronologicznie te wydarzenia:

Podpisanie rozejmu, Rywalizacja potęg o wpływy polityczne i gospodarcze, Wybuch wojny, Traktat pokojowy, Długotrwałe walki z użyciem nowoczesnej techniki.

Bardzo proszę o rozwiązanie tego zadania jak najszybciej PLISSS
za najlepszą odpowiedź

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:15:51+01:00
Rywalizacja potęg o wpływy polityczne i gospodarcze,
Wybuch wojny,
Długotrwałe walki z użyciem nowoczesnej techniki,
Podpisanie rozejmu,
Traktat pokojowy,
4 4 4
2010-02-22T21:19:23+01:00
Podpisanie rozejmu-4
rywalizacja potęg o wpływy polityczne i gospodarcze-1
wybuch wojny-3
traktat pokojowy-5
długotrwałe walki z użyciem nowoczesnej techniki-2
2 4 2