Odpowiedzi

2010-02-22T21:13:43+01:00
Pasikonik ma uszy na pierwszych parach odnóży.
1 5 1
2010-02-22T21:14:44+01:00
Uszy pasikoników i swierszczy znajduja sie na nogach, a dokladnie - na ich pierwszych parach odnózy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:15:13+01:00
Otóz "uszy" pasikoników i swierszczy znajduja sie na... nogach, dokladnie - na ich pierwszych parach odnózy.


pozdrawiam :)
2 4 2