Odpowiedzi

2010-02-22T21:15:20+01:00
Moim zdaniem robert miał ten fach we krwi ;p ocene za to co zrobił ;p dam mu 5 ;D
11 1 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:17:05+01:00
Podziwiam Roberta. Gra w szachy jest dość trudną grą i wymaga sporej koncentracji. Trzeba grać logicznie, bo jeden błąd może kosztować wiele.
Myślę, że musi on świetnie grać, gdyż zdobył tak wielkie wyróżnienia jak tytuł mistrza juniorów lub bardzo ważne szóste miejsce na świecie. Powinien on rozwijać tę umiejętność, tym bardziej, że jest to zarówno cięta rywalizacja jak i świetna zabawa, dzięki której można nauczyć się myśleć logicznie.
12 4 12