Odpowiedzi

2010-02-22T21:17:42+01:00
Jezus 40 dni po narodzeniu został ofiarowany przez MAryję i Józefa do świątyni gdzie przebywał lat nastoletnich
2010-02-22T21:22:29+01:00
40 dni po narodzeniu Chrystusa poszłem na targ i uslyszłem szeptanie ludzi . Nie którzy mówili że nie wieżą w to że ma narodzić się zbawiciel . Inni mówili a może to jednak prawda . A jeszcze gdzie indziej Trzeba wysłać żołnierzy I zabić to dzicko może przynieść przekleństwo na świat . Każdy miał jakąś opinie na temat tego niesamowitego zdarzenia które miało miejsce w Jerozolimie . Ja powiedzialem sam do siebie w duszy , że każdy może mieć swoje poglądy ale ja mam swoje i wieże w to co się tam stało .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T22:02:41+01:00
40 dni po narodzeniu Chrystusa poszłem na targ i uslyszłem szeptanie ludzi . Nie którzy mówili że nie wieżą w to że ma narodzić się zbawiciel . Inni mówili a może to jednak prawda . A jeszcze gdzie indziej Trzeba wysłać żołnierzy I zabić to dzicko może przynieść przekleństwo na świat . Każdy miał jakąś opinie na temat tego niesamowitego zdarzenia które miało miejsce w Jerozolimie . Ja powiedzialem sam do siebie w duszy , że każdy może mieć swoje poglądy ale ja mam swoje i wieże w to co się tam stało .