Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:26:00+01:00
Czterej- liczebnik
pancerni- rzeczownik
i- spójnik
pies.- rzeczownik

Za- przyimek
trzy- liczebnik
tygodnie- rzeczownik
napiszemy- czasownik
pierwszy- liczebnik
ważny- przymiotnik
sprawdzian- rzeczownik
z- przyimek
historii.- rzeczownik

Ja- zaimek rzeczowny
albo- spójnik
ty- zaimek rzeczowny
przeżyjemy- czasownik
wakacje- rzeczownik
bezpiecznie- przysłówek
i- spójnik
zdrowo.- przysłówek

Chyba dobrze ;)
2010-02-22T21:26:26+01:00
Czterej-liczebnik
pancerni-rzeczownik
i-spójnik łączny
pies.- rzeczownik

Za-przyimek prosty
trzy-liczebnik
tygodnie-rzeczownik
napiszemy-czasownik
pierwszy-liczebnik
ważny-przymiotnik
sprawdzian-rzeczownik
z-przyimek prosty
historii.-rzeczownik

Ja-zaimek rzeczowny
albo- spójnik rozłączny
ty-zaimek rzeczowny
przeżyjemy-czasownik
wakacje-rzeczownik
bezpiecznie-przysłówek
i- spójnik łączny
zdrowo.-przysłówek
2010-02-22T23:22:01+01:00
Czterej - liczebnik
pancerni - rzeczownik
i - spójnik
pies - rzeczownik

Za - przyimek prosty
trzy - liczebnik
tygodnie - rzeczownik
napiszemy - czasownik
pierwszy - liczebnik
ważny - przymiotnik
sprawdzian - rzeczownik
z - przyimek prosty
historii .- rzeczownik

Ja - zaimek rzeczowny
albo - spójnik rozłączny
ty - zaimek rzeczowny
przeżyjemy - czasownik
wakacje - rzeczownik
bezpiecznie - przysłówek
i - spójnik
zdrowo.- przysłówek

Pozdrawiam :)
1 5 1