Odpowiedzi

2010-02-22T21:26:30+01:00
Może brak wojen, Czyste środowisko i klimat, to tyle nie mam umysłu artysty :D może pomoglem
1 1 1
2010-02-22T21:27:25+01:00
Ja bym namalowal skuteczne rozwiazania ekologiczne czyli baterie sloneczne jakies roslinki na dachach budynkow
albo przedmioty ktore sluza czlowiekowi jakiegos robota czy cos w takim futurystycznym stylu samoloty...
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:29:33+01:00
Na twoim miejscu narysowałabym jakis niezasmiecony teren, bez jeżdzacych samochodów a z ludzmi na rowerach, gdzie wszyscy są dla siebie mili, mówią dziendobry i witająnsię z uprzejmością podając sobie ręce
1 2 1