W pojemniku było 26litrów oleju. Przelano olej do butelek trzylitrowych. Ile butelek napełniono olejem? Ile litrów oleju zostało w pojemniku ?

Oblicz,sume liczb,której pierwszy składnik jest równy 45,a drugi iloczynem liczb 4 i 5.

3

Odpowiedzi

2009-10-16T14:39:50+02:00
26:3=8 r2
Odp.: Napełniono 8 butelek, zostały 2 litry oleju w pojemniku.

45+4*5=45+20=75
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T14:41:26+02:00
26:3=8 reszty 2 wiec można napełnic 8 butelek a w pojemniku zostają 2l


suma- wynik dodawania
iloczyn- wynik mnożenia

4 razy 5 = 20
45+20=65

jeśli pomogłem, to daj najlepsza;)
2009-10-16T14:46:39+02:00
26l:3l=8r2

odp.Napełniono 8 trzylitrowych butelek oleju. W pojemniku pozostało 2l oleju.


45+(4*5)=45+20=75