Uzasadnij swoją ocenę niżej przedstawionego zdania:
Łatwiej zadłużyć się na samochód niż nabyć mieszkanie czy zdecydować się na dziecko?

Błagam o pomoc ;p jeśli rozumiecie to pytanie :D najlepiej jakby chociaz z pol strony zeszytowej to zajęło :) i jeszcze dziś

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T21:35:01+01:00
Chodzi o to, że łatwiej jest wziąć kredyt na samochód i go kupić, ponieważ na rynku jest bardzo dużo modeli samochodów, z których można wybierać i przebierać, a jeśli chodzi o mieszkanie czy dziecko jest to sprawa trudniejsza. Chcąc kupić mieszkanie musimy się liczyć z tym, że będzie albo drogie i nie na naszą kieszeń, albo nie znajdziemy odpowiedniego mieszkania dla siebie, a jeśli chodzi o dziecko, to we współczesnym świecie liczy się bardziej kariera zawodowa, niż urodzenie dziecka. Kobieta mająca dobre stanowisko w pracy nie zdecyduje się na dziecko, bo musi się liczyć z faktem, że idąc na macierzyńskie nie wróci już na swoje stanowisko z powrotem.

Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam ;]
2010-02-22T21:35:04+01:00
HEJ
Łatwiej zadłużyć się na samochód niż nabyć mieszkanie czy zdecydować się na dziecko?

Pod względem materialnym samochod jest nie porownywalnie tanszy i latwiejszy w splacie niz mieszkanie. Samochod w niktorych przypadkach moze na siebie zarabiac- na splaty. Mieszkanie to sprawa wiekszych pieniedzy, dluzszych terminow, splat, wieksze zobowiezanie. Soprawa dziecka to niestety zobowiazanie na cale zecie. Decydujac sie na dziecko nie mozemy byc pewnym iczego trn. czy bedzie zdrowe normalne itp.Boimy sie aby zapeanic noramlne warunki a widzac jakie choroby sytykajac niektore dzieci przerazamy sie myslac ze to tez nas moze spodkac. Poprostu na wszytko jest gwarancja tylko nie na genielnych idealne zdrowe dziecko:D
Pozdr:*

2010-02-22T21:36:14+01:00
Moim zdaniem Najłatwiej nabyć mieszkanie czyli kupujesz mieszkasz ale samochód też jest potrzebny by jechać do pracy .
Przychodzi taki moment w życiu że chcemy mieć dziecko i tedy wszystkie warianty są nam potrzebne . Samochód : dojazd do pracy wypad za miasto pojechać do lekarza . Dom : musimy gdzieś mieszkać wychowywać dziecko . Dziecko : dziecko jest potrzebne gdy chcemy mieć rodzinę . Ja tak rozumiem to zadanie to jest mój wariant ale inni moga mieć inne definicje to jest mój wariant .




:)