Przetłumacz.

School finishes at 3.15 .Phil's Mum picks him up and they often go shopping togethr. Dad comes home at and dinner is at 6.30 . Phil's favourite meal is sausages, mashed potatoes and peas.


Zależy na czasie. dam naj. posze.

3

Odpowiedzi

2010-02-22T21:37:05+01:00
Szkoła kończy się o godzinie 15:15. Mama odbiera go ze szkoły i często razem jeżdżą na zakupy. Tata przychodzi do domu i obiad jest o 18:30. Ulubioną potrawą Phil'a są kiełbaski, ziemniaki i groszek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:37:08+01:00
Szkoła kończy się 15.15.Mama Phila zabiera go często na zakupy. Tata przyjechał do domu na obiad o 18.30. Ulubiony posiłek Phila to:kiełbasa, tłuczone ziemniaki i groszek.

Chyba dobrze xD
2010-02-22T21:41:18+01:00
Szkoła kończy się o 3.15. Mama Phila odbiera go ze szkoły i razem często chodzą na zakupy . Tata przychodzi do domu o (nie podałaś godziny ; D) i obiad jest o 6.30 . Ulubionym daniem Phila są kiełbaski, ziemniaki purée i groszek .

; )