Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T14:45:22+02:00
1.Pomyśł na film.
2.Napisanie scenariusza.
3.Konsultacja naukowa.
4.Scenopis.
5.Dobór aktorów.
6.Ustalenie realizacji zdjęć.
7.Opracowanie muzyki.
8.Montaż, udźwiękowienie .
9.Rozpowszechnienie filmu.
2009-10-16T14:47:14+02:00
 Redukcja
 Inwersja (przestawienie pierwotnego układu elementów )
 Substytucja (wymiana jednych elementów na drugie)
 Amplifikacja (dodanie nowych elementów których nie było w oryginale
 Transakcentacja ( przeniesienie akcentu z jednego wątku z częściowym lub całkowitym wyeliminowaniem drugiego)