Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:45:49+01:00
Nigdy nie jest się samotnym
Zawsze można otzymać pomoc
Większy wybór płci przeciwnej :D
Większe bezpieczeństwo

6 4 6
2010-02-22T21:45:55+01:00
Zalety życia wśród ludzi:
- nie czujemy się samotni,
- mamy do kogo zwrócić się po pomoc,
- mamy na kogo liczyć,
- możemy pomagać innym, co daje satysfakcję,
- mamy z kim porozmawiać, pośmiać się, a także mamy komu się wyżalić, wypłakać, czasem pokłócić i pogodzić;),
- mamy się do kogo uśmiechać.
6 5 6