Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:50:57+01:00
Łodyga wijąca różni sie tym od wzniesionej że:wijąca wije sie po czymś,jest cienka,owija coś xD np:powój,chmiel natomiast wzniesiona idzie prosto w góre jest gruba np:Tulipan.

Więcej informacji zaczerpnij stąd:http://pl.wikipedia.org/wiki/Łodyga
stąd brałem :) ale pisałem własnymi słowami xd

Pozdrawiam
10 1 10
2010-02-22T22:14:08+01:00
Wijąca wije sie po czymś,jest cienka,owija coś natomiast wzniesiona idzie prosto w góre jest gruba np:Tulipan.
stąd:http://pl.wikipedia.org/wiki/Łodyga
1 5 1