Zad.1
Pan Jan przejechał samochodem 1000 km i zużył 79 litrów benzyny.Ile litrów benzyny spalał jego samochód na 100 km ?
Zad.2
Zastąp kreski odpowiednimi liczbami :
a) 5,042 m =_cm
145,8cm =_ m
b)0,0023 km =_m
0,7m = _km
c)21,06 dag =_g
40,7 g=_ dag

Pomóżcie :(
Dam najlepszą:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:54:35+01:00
Zad 1.
1000;100=10
10% z79 l-->7.9l
Odp.Jego samochód na 100 km spala 7.9 l.]

Zad 2.
a) 5,042 m =504,2cm
145,8cm =1,458 m
b)0,0023 km =2,3m
0,7m = 0,0007km
c)21,06 dag =210,6g
40,7 g=4,07 dag
2 5 2
2010-02-22T21:54:43+01:00
1.
1000km/79l
100km/7,9l

2.
a) * 504,2cm
*1,458m
b) *2,3m
* 0,0007km
c)*210,6g
*4,07 dag
1 5 1