Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T14:53:17+02:00
Różnią się przedewszystkim podmiotem wyznania. Dzisiejsze religię trzczą różne przedmioty, posągi, różnych bogów lub wierzą w życie pozagrobowe jak i reinkarnację. Katolicyzm ma zaś określony schemat wiary.
3 5 3
2009-10-16T14:54:33+02:00
Inne wyznania były rozłamem od koscioła Katolickiego
:Prawosławie bardzo podobne do katolicyzmu ale nie uznaja Papierza
Inne wyznania njaczesciej nie uznawali papierza jako najwieksza głowie koscioła <kalwinizm>
ale tagrze judaizm który nie uznaje Jezusa za Boga tylko za proroka.
2 5 2