Odpowiedzi

2010-02-22T21:58:03+01:00
W polsce to :
główne: Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Świnoujście
małe: Police, Kołobrzeg, Darłowo, Łeba, Ustka, Hel, Władysławowo, Elbląg


hym a natomiast inne to :
Dania: Kopenhaga
Estonia: Tallinn
Finlandia: Helsinki, Turku, Oulu
Litwa: Kłajpeda
Łotwa: Ryga, Windawa
Niemcy: Rostock, Lubeka, Kilonia, Flensburg
38 4 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T22:01:00+01:00
Oran, Algier, Tunis, Trypolis, Benghazi, Aleksandria, Bejrut, Antalia, Palermo, Neapol, Genua, Monako, Marsylia, Barcelona, Walencja, Malaga
7 4 7