Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T21:57:12+01:00
5,6 m= 56 dm
Pole: 56dm * 23 dm / 2 = 1288 dm² / 2 = 644 dm²
2010-02-22T21:57:36+01:00
5,6m=56dm


P=1/2 *a*h
P=1/2*56*23
P=1/2*1288
P=644dm²=64,4m²
2010-02-22T21:59:44+01:00
H - 5,6 m
a - 23 dm
--------------------
zamiana jednostek na dm (decymetry) :)
czyli:
h - 56 dm
a - 23 dm
--------------------
rozwiązanie działania :
P= axh : 2

56x23 :2 = 1288 : 2 = 644 dm kwadratowych
albo 64,4 m kwadratowych