Zakreśl reakcję pasującą do opisanej sytuacji.

1.Nie masz ochoty pójść na koncert.Co powiesz?
a)Ich gehe gern mit.
b)Ich habe keine Lust.
c)Ich frage meine Eltern.

2.Nie jesteś zdecydowany/zdecydowana,czy iść na dyskotekę.Co powiesz?
a)Nein.Tut mir leid.
b)Ich habe keine Zeit.
c)Ich weiB nicht.

3.Nie możesz pójść do kina.
co powiesz?
a)Mal sehen.
b)Das geht nicht.
c)Vielleicht.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T22:36:26+01:00
2010-02-22T22:36:35+01:00
2010-02-22T22:36:59+01:00