Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T22:39:54+01:00
Polega na tym iż wartość towarów jest związana z pracą potrzebną do ich wyprodukowania- jest to teoria ekonomiczna.
2010-02-22T22:54:16+01:00
Jest to klasyczna teoria wartości, polegająca na tym, że wartość towarów jest związana z pracami potrzebnymi do ich wyprodukowania.
2010-02-22T23:46:39+01:00
Teoria wartości jest teorią ekonomiczną, wedle której prawdziwa wartość towarów jest związana z pracą potrzebną do ich wyprodukowania.