Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T22:47:11+01:00
Wiara jest to ślepe oddanie Bogu niepotwierdzone żadnymi dowodami, a mądrość jest to racjonalne wytłumaczenie sobie każdego fenomenu i niejasnej sytuacji
2010-02-22T22:51:29+01:00
Wiara jest to wyznanie religijne. każdy z nas w coś wierzy, np ze ziemia jest okrągła. całe życie toczy się wokół wiary. zawsze w coś wierzy przykład że się nam coś uda. najważniejsza wiarą jest wiara w Boga która nas do wszystkiego motywuje.mądrość z kolei to umiejętność podejmowania racjonalnych decyzji, umiejętność panowania nad własnymi emocjami i popędami.