Określ rodzaj przymiotnika w wyrazeniu' przestraszeni mieszczanie'.
z podanego zdania wypisz wszystkie czasowniki .Określ formy osoby,liczbyi czasu.podkresl czasowniki w formie nieosobowej.
Kiedy inni wahali się iść dalej,ruszył święty Franciszek w drogę ku miejscu,gdzie wilk miał leżeć.

2

Odpowiedzi

  • peru
  • Początkujący
2010-02-22T22:54:49+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T23:02:14+01:00
Przestraszeni mieszczanie - rodzaj męski

wahali się- r. męski, l.mn. czas przeszły,
iść- forma nieosobowa
ruszył- r.męski, l.poj., czas przeszły
leżec-forma nieosobowa
1 5 1