Odpowiedzi

2010-02-22T22:57:42+01:00
Człowiek powinien regularnie opróżniać pęcherz moczowy,ponieważ ,gdy nie opróżniamy go regularnie można zachorować na zapalenia pęcherza.
2 2 2
2010-02-22T22:58:02+01:00
Trzeba orużnić pęcherz moczowy bo by pękł. po za tym jak go nie opróżnisz to zbędne produkty przemiany materii nie wyjdą z ciebie
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T23:02:06+01:00
-mocznik jest substancja trujaca, nie powinien zalegac w pecherzu moczowym
-rzadkie oproznianie pecherza wiaze sie z rozwojem bakterii
-nieoproznianie pecherza jest nie zdrowe, grozi jego peknieciem