Zad.1. Temperatura topnienia powietrza wynosi -213°C, a wrzenia -193°C. Oblicz różnicę między temperaturą wrzenia wody (100°C) a temperaturą wrzenia powietrza.

Zad.2. Do liczby -18 dodaj różnice liczby -11 i liczby -9,5

Prosze o pomoc bo ja wogóle tego nie umiem i nie kumam !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T23:16:40+01:00
1) 100°C- (-193°C) = 293°C
2) -18+ [-11-(-9.5)]= -18 + (-1,5) = -19,5
2010-02-22T23:21:33+01:00
Odp. 1: 100°C- (-193°C) = 293°C
Odp. 2: -18+ [-11-(-9.5)]= -18 + (-1,5) = -19,5