Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T23:03:02+01:00
Cheek-policzek
hair-włosy
cilia-rzęsy
leg-noga
food-stopa
eye-oko
nose-nos
mouth-usta
ear-ucho
1 5 1
2010-02-22T23:03:41+01:00
Cheek,policzek
hair wlosy
,cilia,rzesa
leg,noga
food,jedzenie
eye,oko
nose nos
,mouth,usta
ear,ucho
2010-02-22T23:06:25+01:00
Hair-włosy
cheek-policzek
cilia-rzęsy
leg-noga
food-żywność
eye-oko
nose-nos
mouth-usta
ear-ucho