Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T23:12:05+01:00
Mam miary (520mm) , ( 0,11m) , (4,4m) , (4,4cm) , (143cm) , (0,9m) prosiłbym napisać je od największego do najmniejszego.

520 mm = 52 cm
0,11 m = 11 cm
4,4 m = 440 cm
4,4 cm
143 cm
0,9 m = 90 cm

4,4 m, 143 cm, 0,9 m, 520 mm, 0,11 m, 4,4 cm
5 5 5
2010-02-22T23:15:28+01:00
(4,4m),(143 cm) , (0,9m),(520mm),(0,11m),(4,4cm)
1 5 1
2010-02-22T23:16:03+01:00
4,4 m ->440cm
143 cm
0,9 m -> 90 cm
520 mm ->52 cm
0,11 m -> 11cm
4,4cm




1 4 1