Odpowiedzi

2010-02-22T23:25:37+01:00
A) między 2 i 3, bo √4 to 2 a √9 to 3
b) między 3 i 4
c) między 8 a 9
d) między 11 a 12
e) między 23 a 24
f) między 2 a 3
g) między 4 a 5
h) między 7 i 8
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T23:40:12+01:00
A)
2 < √5 < 3 , bo 2²= 4 <5 <3² = 9
b)
3 < √13 < 4 , bo 9 < 13 < 16
c)
8 < √73 < 9 , bo 64 < 73 < 81
d)
11 < √132 < 12 , bo 121 < 132 < 144
e)
23 < √540 < 24, bo 529 < 540 < 576
f)
13 < 3√20 < 14 , bo 169 < 9*20 < 196
g)
29 < 3√100 = 30 < 31
h)
67 < 30√5 < 68 , bo 4489 < 900*5 = 4500 < 4624
58 2 58