Odpowiedzi

2010-02-22T23:16:41+01:00
Dzięki koleś za prezent byl naprawde bombowy
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T23:21:22+01:00
Cześć Majkel.

Dziękuje Ci bardzo za cudowny prezent. Gdy odpakowałem ten prezent zobaczyłem piękną porcelanową baletnice. Miała ładną suknie i śliczny kapelusz. Była oplatana wstążkami o różnych kolorach co pięknie kontrastowało z obsypaną brokatem figurką. Gdy ją nakręciłem usłyszałem spokojną muzykę i zauważyłem jak baletnica się kręci. To był piękny prezent.Byłem z niego bardzo zadowolony.




Hi Majkel.

Very for miraculous present thanks You. When I unpacked this present I saw beautiful porcelain ballerinas. She had pretty fabric and pretty hat. Ribbons about different colors be entangled what beautifully it contrasted from throw onto brocade figurine. When I wound up her I heard calm music and I noticed how ballerina goes round. This was beautiful present.I was with him satisfied very.
5 4 5