Odpowiedzi

  • OoO
  • Początkujący
2010-02-22T23:37:43+01:00
A) 2x+3-4x = -2x+3
b) -a -4 +5a = 4a- 4
c) 9x+6
d) 2a+5x - 12a +6x - 4x = -10a + 7x

Pozdrawiam - niedawno to przerabiałem ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T23:38:27+01:00
A) 2x + ( 3 - 4x ) = 2x + 3- 4x= -2x +3

b) -a - ( 4 - 5a ) = -a -4 +5a = 4a- 4

c) -3( 3x - 2 ) = -9x +6

d) 2(a + 3x ) - 3( 4a - 2x ) - 4x = 2a+ 6x -12a +6x -4x = 8x -10a