Odpowiedzi

2010-02-22T23:36:27+01:00
To napewno chęć poznania i zrozumienia postępowania i zwyczajów innych kultue, wyjazd za pracą do obcego kraju, przeprowadzenie siędo innego kraju
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T23:39:32+01:00
Przyczyny to globalizacja, otwarcie granic, zmiana mentalności człowieka współczesnego, możliwość wyjazdów zagranicznych, otwarcie międzynarodowych rynków pracy, rozwój technoligii

Nośniki to internet, telewizja, prasa, filmy, muzyka, pidróżujący ludzie